ОПЛАТА

Оплату можна здійснити наступними способами:

  • За допомогою карт VISA / Mastercard на сайті під час замовлення;
  • Privat24;
  • Готівкою при отриманні товару у відділенні «Нова пошта»;
  • За допомогою сервісів Google Pay, Apple Pay

 

ДОСТАВКА

 

До 400 грн. оплата онлайн

 Понад 400 грн. оплата онлайн До 400 грн. післяплата* Понад 400 грн. післяплата
До відділення 25 грн. безкоштовно за тарифами Нової пошти безкоштовно
Кур'єром до дверей 35 грн. безкоштовно за тарифами Нової пошти безкоштовно

 

* У разі оплати замовлення післяплатою вартість послуги становить 20 гривень + 2% від суми переказу.

 

Орієнтовний термін доставки Замовлення складає від 1-го до 3-х робочих днів. Доставка деяких Замовлень (залежить від обраного товару) може становити термін до 5-ти робочих днів. Терміни поставки Замовлення наведено без урахування дня замовлення і при використанні перевізника ТОВ "Нова Пошта". Про точний термін доставки Замовлення Покупця оповіщає перевізник.

Увага! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 5 робочих днів, після вичерпання цього терміну – відправляється назад.

Отримати замовлення може тільки та людина, яка вказана у транспортній декларації як отримувач. При собі необхідно мати документ, що засвідчує особу.

Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії «Нова пошта» Ви можете знайти на її офіційному сайті.

 

ПОВЕРНЕННЯ

Можливо здійснити повернення товару, який не входить в «Перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню», якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки такого товару.

Повернення грошових коштів за такий товар, оплачених раніше, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару назад Продавцем та заяви про його повернення.

Заява має бути складена власноруч та мати орігинал підпису Покупця.

 

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню):

  • Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
  • Непродовольчі товари:

• парфумерно-косметичні вироби

• дитячі іграшки м'які

• дитячі іграшки гумові надувні

• зубні щітки

• гребінці, гребінці і щітки масажні

• рукавички

• білизна натільна

• колготи, панчохи, шкарпетки

• товари в аерозольній упаковці

• друковані видання

• товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)

• інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)

• апарати для гоління

• помазки для гоління

• постільна білизна

• вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

• фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір

• корсетні товари

• пір'яно-пухові вироби

• мундштуки

• аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом

• ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

 

Повернення товару можливо:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • не пошкодженні споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • в наявності є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

 

Шаблон заяви можна завантажити за посиланням.

Товар разом з заявою встановленого зразку необхідно відправити за наступною адресою:

м. Дніпро, вул. Ударників,27, Проценко Тетяна. Телефон: +38 067 557 71 20

Зворотня доставка товару, що повертається, здійснюється за рахунок особи, що здійснює це повернення.

З будь-яких питань, пов'язаних з оплатою, доставкою та поверненням, будь ласка, звертайтеся на нашу гарячу лінію: 0 800 600 200