ОПЛАТА
Оплату можна здійснити наступними способами:
- За допомогою карт VISA / Mastercard на сайті під час замовлення;
- Privat24;
- Готівкою при отриманні товару у відділенні «Нова пошта»;
- За допомогою сервісів Google Pay, Apple Pay
ДОСТАВКА
До 400 грн. оплата онлайн |
Понад 400 грн. оплата онлайн | До 400 грн. післяплата* | Понад 400 грн. післяплата | |
До відділення | 25 грн. | безкоштовно | за тарифами Нової пошти | безкоштовно |
Кур'єром до дверей | 35 грн. | безкоштовно | за тарифами Нової пошти | безкоштовно |
* У разі оплати замовлення післяплатою вартість послуги становить 20 гривень + 2% від суми переказу.
Орієнтовний термін доставки Замовлення складає від 1-го до 3-х робочих днів. Доставка деяких Замовлень (залежить від обраного товару) може становити термін до 5-ти робочих днів. Терміни поставки Замовлення наведено без урахування дня замовлення і при використанні перевізника ТОВ "Нова Пошта". Про точний термін доставки Замовлення Покупця оповіщає перевізник.
Увага! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 5 робочих днів, після вичерпання цього терміну – відправляється назад.
Отримати замовлення може тільки та людина, яка вказана у транспортній декларації як отримувач. При собі необхідно мати документ, що засвідчує особу.
Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії «Нова пошта» Ви можете знайти на її офіційному сайті.
ПОВЕРНЕННЯ
Можливо здійснити повернення товару, який не входить в «Перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню», якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки такого товару.
Повернення грошових коштів за такий товар, оплачених раніше, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару назад Продавцем та заяви про його повернення.
Заява має бути складена власноруч та мати орігинал підпису Покупця.
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню):
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
- Непродовольчі товари:
• парфумерно-косметичні вироби
• дитячі іграшки м'які
• дитячі іграшки гумові надувні
• зубні щітки
• гребінці, гребінці і щітки масажні
• рукавички
• білизна натільна
• колготи, панчохи, шкарпетки
• товари в аерозольній упаковці
• друковані видання
• товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
• інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)
• апарати для гоління
• помазки для гоління
• постільна білизна
• вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
• фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
• корсетні товари
• пір'яно-пухові вироби
• мундштуки
• аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
• ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
Повернення товару можливо:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- не пошкодженні споживчі властивості, пломби, ярлики;
- в наявності є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Шаблон заяви можна завантажити за посиланням.
Товар разом з заявою встановленого зразку необхідно відправити за наступною адресою:
м. Дніпро, вул. Ударників,27, Проценко Тетяна. Телефон: +38 067 557 71 20
Зворотня доставка товару, що повертається, здійснюється за рахунок особи, що здійснює це повернення.
З будь-яких питань, пов'язаних з оплатою, доставкою та поверненням, будь ласка, звертайтеся на нашу гарячу лінію: 0 800 600 200