ДОСТАВКА

Доставка замовлень з інтернет-магазину prostor.ua можлива двома компаніями перевізниками: Нова пошта та Укрпошта.
Варіанти доставки розраховуються за тарифами перевізника.

Розрахувати вартість можна на сайті Нової пошти
Тарифи компанії Укрпошта за посиланням

 


Переваги сервісу доставки "УКРПОШТА":
Вартість від 21 грн
Післяплата 1% (мін.сума 10 грн)
Термін доставки 1-2 дні, захід України 2-3 дні


ВАЖЛИВО!

PROSTOR намагається продуктивно обробляти всі замовлення, що надходять в інтернет-магазин. На жаль, деякі товари вже відсутні на складі та розподілені на роздрібну мережу. Тому для ефективної роботи логістики та максимально повної укомплектації ваших замовлень наша компанія здійснює відвантаження замовлень в інтернет магазині двома способами: зі складу та з роздрібних точок.

  • Вартість доставки замовлень, що укомплектовані на складі, розраховється за тарифами транспортної компанії Нова пошта або Укрпошта.

 

ОПЛАТА

Оплату можна здійснити наступними способами:

  • Онлайн оплата карткою Visa/MasterCard через LiqPay.

    Файл:LIQPAY.svg — Википедия
    LiqPay – це система миттєвих платежів, створена ПриватБанком (Україна).
    LiqPay дозволяє легко відправляти гроші з банківської картки систем VISA / MASTERCARD або будь-якої картки ПриватБанку.

  • За допомогою сервісів Google Pay, Apple Pay

 

Орієнтовний термін доставки Замовлення складає від 1 до 3 робочих днів. Доставка деяких Замов (залежить від обраного товару) може становити термін до 5-ти робочих днів. Терміни доставки Замовлення наведені без урахування дня замовлення та при використанні перевізника ТОВ "Нова Пошта". Про точний термін доставки Замовлення Покупця повідомляє перевізник.
 
Увага! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії трохи більше 5-ти робочих днів, після вичерпання цього терміну – відправляється назад.
 
Отримати замовлення може тільки та людина, яка вказана у транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно мати документ, що підтверджує особу.
 
Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" Ви зможете знайти на її офіційному сайті.
 
ПОВЕРНЕННЯ
Можливо здійснити повернення товару, який не входить в «Перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню», якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки такого товару.
Повернення грошових коштів за такий товар, оплачених раніше, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару назад Продавцем та заяви про його повернення.
Заява має бути складена власноруч та мати орігинал підпису Покупця.
 

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню):

  • Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
  • Непродовольчі товари:

• парфумерно-косметичні вироби

• дитячі іграшки м'які

• дитячі іграшки гумові надувні

• зубні щітки

• гребінці, гребінці і щітки масажні

• рукавички

• білизна натільна

• колготи, панчохи, шкарпетки

• товари в аерозольній упаковці

• друковані видання

• товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)

• інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)

• апарати для гоління

• помазки для гоління

• постільна білизна

• вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

• фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір

• корсетні товари

• пір'яно-пухові вироби

• мундштуки

• аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом

• ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

 

Повернення товару можливо:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • не пошкодженні споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • в наявності є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

 

Шаблон заяви можна завантажити за посиланням.

Товар разом з заявою встановленого зразку необхідно відправити за наступною адресою:

м. Дніпро, вул. Ударників,27, Проценко Тетяна. Телефон: +38 067 557 71 20

Зворотня доставка товару, що повертається, здійснюється за рахунок особи, що здійснює це повернення.

З будь-яких питань, пов'язаних з оплатою, доставкою та поверненням, будь ласка, звертайтеся на нашу гарячу лінію: 0 800 600 200