Безкоштовна доставка в точки видачі!

Оплата і доставка

ДОСТАВКА

Доставка замовлень з інтернет-магазину prostor.ua можлива двома компаніями перевізниками: Нова пошта та Укрпошта. Варіанти доставки розраховуються за тарифами перевізника.

Розрахувати вартість можна на Нова пошта
Тарифи компанії Укрпошта Укрпошта

Доставка Укрпочта

Переваги сервісу доставки "УКРПОШТА":

  • Вартість від 21 грн
  • Післяплата 1% (мін.сума 10 грн)
  • Термін доставки 1-2 дні, захід України 2-3 дні

ВАЖЛИВО!

PROSTOR намагається продуктивно обробляти всі замовлення, що надходять в інтернет-магазин. На жаль, деякі товари вже відсутні на складі та розподілені на роздрібну мережу. Тому для ефективної роботи логістики та максимально повної укомплектації ваших замовлень наша компанія здійснює відвантаження замовлень в інтернет магазині двома способами: зі складу та з роздрібних точок.

ОПЛАТА

  • Онлайн оплата карткою Visa/MasterCard через LiqPay.
    Файл:LIQPAY.svg — Википедия
    LiqPay – це система миттєвих платежів, створена ПриватБанком (Україна).
    LiqPay дозволяє легко відправляти гроші з банківської картки систем VISA / MASTERCARD або будь-якої картки ПриватБанку.
  • За допомогою сервісів Google Pay, Apple Pay

Увага!

Замовлення зберігається на складі транспортної компанії трохи більше 5-ти робочих днів, після вичерпання цього терміну – відправляється назад.

Отримати замовлення може тільки та людина, яка вказана у транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно мати документ, що підтверджує особу.

Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" Ви зможете знайти на її офіційному сайті.

 

ПОВЕРНЕННЯ

Можливо здійснити повернення товару, який не входить в «Перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню», якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки такого товару.
Повернення грошових коштів за такий товар, оплачених раніше, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару назад Продавцем та заяви про його повернення.
Заява має бути складена власноруч та мати орігинал підпису Покупця.

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню):

Продовольчі товари:

  • лікарські препарати та засоби
  • предмети сангігієни

Непродовольчі товари:

  • парфумерно-косметичні вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • гребінці, гребінці і щітки масажні
  • рукавички
  • білизна натільна
  • колготи, панчохи, шкарпетки
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • постільна білизна
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • корсетні товари
  • пір'яно-пухові вироби
  • мундштуки
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

Повернення товару можливо:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • не пошкодженні споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • в наявності є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Шаблон заяви можна завантажити за посиланням

Шаблон

Товар разом з заявою встановленого зразку необхідно відправити за наступною адресою:

м. Дніпро, вул. Ударників, 27,
ТОВ «НУМІС» ЄДРПОУ 44762781
Проценко Тетяна
Телефон: +38 067 557 71 20

Зворотня доставка товару, що повертається, здійснюється за рахунок особи, що здійснює це повернення.

З будь-яких питань, пов'язаних з оплатою, доставкою та поверненням, будь ласка, звертайтеся на нашу гарячу лінію:

0 800 600 200